Santiago de Compostela, 16 de xuño de 2026.- A Comisión Executiva da Federación Galega de Municipios e Provincias (FEGAMP) celebrou a súa reunión mensual ordinaria, na que abordáronse asuntos como o consenso acadado para o borrador de protocolo para a prevenció
Actualidade
Próximamente
-
18/06/2026 (Todo o día)

Sede Electrónica
































