Data:
luns, 16 Marzo, 2015 (Todo o día)
A AMTEGA da Xunta de Galicia e a FEGAMP organizan para o próximo 16 de marzo na sala 175, Edificio CINC (AMTEGA), na Cidade da Cultura, o primeiro Encontro de Cooperación entre a Administración galega e a Federación Galega de Municipios e Provincias para avanzar no desenvolvemento da administración electrónica, a administración do futuro.
Descargas:
| Arquivos | Tamaño |
|---|---|
| 1.53 MB |

Sede Electrónica